Do zarządu Netsprint dołącza Łukasz Duda

Opublikowano: 23 maja 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Łukasz Duda, pełniący funkcję Dyrektora Reklamy sieci Adkontekst, dołączył do zarządu Netsprint i objął stanowisko Chief Revenue Officer, będzie odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii Go-To-Market.

Sylwester KozakDo zarządu Netsprint dołącza Łukasz Duda

Adkontekst ocenia rynek reklamy kontekstowej na 216 mln zł

Opublikowano: 23 kwietnia 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst przygotowała kolejny raport „Rynek reklamy kontekstowej w Polsce”. Firma ocenia, że rynek w roku 2013 był warto 216 mln zł, wzrost osiągnął poziom 4,5 proc. Bieżący rok powinien przynieść wzrost o kolejne 7,4 proc.

Sylwester KozakAdkontekst ocenia rynek reklamy kontekstowej na 216 mln zł

Adkontekst wchodzi na rynek reklamy mobilnej

Opublikowano: 18 kwietnia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst, należąca do Netsprint, wprowadziła do swojej oferty usługi związane z reklamą mobilną. Jest to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie ze strony klientów na tego typu usługi.

Sylwester KozakAdkontekst wchodzi na rynek reklamy mobilnej

Kolejni certyfikowani partnerzy sieci Adkontekst

Opublikowano: 11 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Agencje Bluerank i Marketing Online dołączyły do grona certyfikowanych partnerów sieci Adkontekst w ramach programu partnerskiego uruchomionego w październiku 2008 r. Obie firmy spełniły wszystkie warunki niezbędne do uzyskania tego statusu – zarówno finansowe, jak i formalne, czyli egzamin testowy z zakresu prowadzenia kampanii SEM w sieci Adkontekst.

Hanna LaskowskaKolejni certyfikowani partnerzy sieci Adkontekst