Netsprint wprowadza nową formę reklamy skierowaną do eCommerce
W ramach usługi Adkontekst eCommerce uzyskujemy możliwość emisji spersonalizowanych reklam wyświetlanych użytkownikom, którzy już odwiedzili wybrany sklep internetowy.
W ramach usługi Adkontekst eCommerce uzyskujemy możliwość emisji spersonalizowanych reklam wyświetlanych użytkownikom, którzy już odwiedzili wybrany sklep internetowy.
Netsprint podczas dzisiejszej konferencji prasowej przedstawił nowych właścicieli spółki. Wraz z tą zmianą przedstawiono nową strategię. Właścicielami firmy zostało kilku prywatnych inwestorów – w tym obecny prezes Artur Banach.
Łukasz Duda, pełniący funkcję Dyrektora Reklamy sieci Adkontekst, dołączył do zarządu Netsprint i objął stanowisko Chief Revenue Officer, będzie odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii Go-To-Market.
Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst przygotowała kolejny raport „Rynek reklamy kontekstowej w Polsce”. Firma ocenia, że rynek w roku 2013 był warto 216 mln zł, wzrost osiągnął poziom 4,5 proc. Bieżący rok powinien przynieść wzrost o kolejne 7,4 proc.
Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst, należąca do Netsprint, wprowadziła do swojej oferty usługi związane z reklamą mobilną. Jest to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie ze strony klientów na tego typu usługi.
Sieć reklamowa Adkontekst wprowadza do swojej oferty kolejną formę reklamy – Adkontekst Flash w reklamach intekstowych. Jest to już kolejny rodzaj reklamy dostępny w ramach Intertext.
Agencje Bluerank i Marketing Online dołączyły do grona certyfikowanych partnerów sieci Adkontekst w ramach programu partnerskiego uruchomionego w październiku 2008 r. Obie firmy spełniły wszystkie warunki niezbędne do uzyskania tego statusu – zarówno finansowe, jak i formalne, czyli egzamin testowy z zakresu prowadzenia kampanii SEM w sieci Adkontekst.