Spółka SARE, twórca narzędzi do e-mail marketingu, podsumowała pierwszy kwartał 2014 r. Firma odnotowała zysk na poziomie 821 tys. zł i przychody przekraczające 6 mln zł. Przychody spółki w porównaniu z rokiem poprzednim wzrosły o 94 proc.
Takie wyniki motywują nas do wprowadzania kolejnych innowacji związanych z rynkiem szeroko pojętego e-marketingu i nie tylko, bo staramy się wychodzić na przeciw oczekiwaniom naszych obecnych i przyszłych klientów – powiedział Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE.
W komunikacie spółka podkreśla, że tak dobre wyniki są efektem stabilnej pozycji na rynkach zagranicznych, rozwijania produktów oraz wprowadzania nowych funkcjonalności.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.