SARE

SARE przejęło mailPro

SARE, spółka oferująca rozwiązania do e-mail marketingu, przejęła firmę mailPro z grupy Positive Technology. Akwizycja pozwoli uzupełnić ofertę Grupy i umocnić jej pozycję na rynku, zaś specjaliści pracujący w mailPro wzmocnią zespół SARE.

E-mail w życiu Polaków – raport z badania Sare

Już po raz dwunasty firma Sare przeprowadziła badanie wykorzystania poczty e-mail w Polsce. Raport przedstawia wyniki badania, opinie i preferencje respondentów (w tym roku ponad 2000 osób). Cykliczność Badania umożliwia konfrontację wyników z latami ubiegłymi, pozwala to określić jak zmieniają się potrzeby rynku oraz kierunek, w którym podąża e-mail marketing.

SARE otwiera oddział w Niemczech

Spółka SARE, technologiczna spółka notowana na NewConnect, rozpoczyna nowy etap ekspansji zagranicznej. 29 czerwca działalność rozpoczęła spółka SARE GmbH. Spółka została zarejestrowana w Niemczech i będzie odpowiedzialna za obsługę klientów grupy na tym rynku.

SARE kończy I kwartał ze sporym zyskiem

Spółka SARE, twórca narzędzi do e-mail marketingu, podsumowała pierwszy kwartał 2014 r. Firma odnotowała zysk na poziomie 821 tys. zł i przychody przekraczające 6 mln zł. Przychody spółki w porównaniu z rokiem poprzednim wzrosły o 94 proc.

OS3 inwestuje w dom mediowy

Pod koniec grudnia OS3 Group nabyła 33 proc. udziałów w Mr Target, działającym jako internetowy dom mediowy w ramach struktur SARE.

Scroll to Top