Nowym dyrektorem Biura Reklamy został Filip Hołowczyc. Zastępcą dyrektora biura została Marta Jończyk.
Michał Brański, dotychczasowy dyrektor biura i członek zarządu o2.pl, nie rozstaje się z Biurem Reklamy. Będzie zajmował się rozwijaniem nowych produktów reklamowych oraz akcjami specjalnymi, łącząc te obowiązki z funkcją szefa redakcji i nowych projektów.
Obecne zmiany zmierzają do usprawnienia biura reklamy, pełnej jego
profesjonalizacji. Filip przychodzi do nas z doświadczeniem w pracy z
dużymi klientami – mówi Michał Brański. Przejście Filipa Hołowczyca do
firmy poprzedziła rekrutacja dwóch nowych pracowników biura, tak aby w
chwili rozpoczęcia przez niego pracy miał on gotowy zespół.
W modelu działań o2.pl jest duży potencjał, który polega na tworzeniu
mocnych “wysp” w różnorodnych segmentach rynku, adresowanych do
szerokiego spektrum odbiorców – od młodzieżowego aż po dojrzałego i
wyrobionego czytelnika. Tym sposobem skuteczniej sprzedawać reklamę w
dobrze sprofilowanych serwisach – mówi Filip Hołowczyc. Spore nadzieje
wiążemy zarówno z nowymi serwisami społecznościowymi, jak Wrzuta.pl, jak
i z gałęzią “premium” serwisów – czyli LuxLux.pl, Snobka.pl i Pardon.pl.
Filip Hołowczyc od 2005 roku pracował na stanowisku Internet
Advertising Manager w ClickAd Sp. z o.o. i OMD Poland.
Zastępcą dyrektora biura została Marta Jończyk. Pracę w portalu
rozpoczęła w 2003 na stanowisku Account Manager, następnie Senior
Account Manager.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.