Filip Hołowczyc

O2.pl liderem wśród biur reklamy

Portal o2.pl został niekwestionowanym liderem w corocznym rankingu Biur Reklamy, przeprowadzonym przez tygodnik „Media & Marketing Polska”. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników rankingu. Od zeszłego roku udało się nam poprawić te elementy, które były słabiej ocenione i osiągnęliśmy zamierzony cel w postaci pierwszego miejsca.  Dziękujemy wszystkim, którzy na nas głosowali. Obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, […]

O2.pl liderem wśród biur reklamy więcej »

Nowa osoba w Biurze Reklamy o2.pl

Biuro Reklamy o2.pl obsadziło vacat na stanowisku Zastępcy Dyrektora ds. Klientów Agencyjnych. Został nim Karol Suchenek, który do tej pory pracował w Aegis Media i zajmował sie rozwojem biznesu na stanowisku Business Development Managera. Od 2003 roku Karol Suchenek pracował w OMD Poland, najpierw na stanowisku Junior Media Plannera później Account Managera . Obsługiwał m.in.

Nowa osoba w Biurze Reklamy o2.pl więcej »

Awanse i nowe osoby w Biurze Reklamy o2.pl

Biuro Reklamy o2.pl ma nowego Kierownika Sprzedaży Bezpośredniej. Została nim Magdalena Pułtorak, która do tej pory pracowała w portalu Onet.pl i zajmowała stanowisko Account Executive. – Od dłuższego czasu poszukiwaliśmy odpowiedniej osoby na to stanowisko. Magda ma doświadczenie w branży, wiedzę na temat rynku i dostępnych narzędzi oraz posiada odpowiednie predyspozycje, co czyni ją idealnym

Awanse i nowe osoby w Biurze Reklamy o2.pl więcej »

Kolejne zmiany w Biurze Reklamy o2.pl

Biuro Reklamy o2.pl kierowane przez Filipa Hołowczyca powiększyło sie o kolejne osoby. Do zespołu agencyjnego dołączyła Agata Domalska, która wcześniej pracowała w grupie wydawniczej Indor, objęła stanowisko Key Account Managera. Na stanowiska Account Executive zostały przyjęte Dominika Andruszkiewicz, która wcześniej pracowała w firmie MediaRun.pl, oraz Monika Kożuchowska,nowa osoba w branży. Marcin Zieliński awansował na stanowisko

Kolejne zmiany w Biurze Reklamy o2.pl więcej »

o2.pl rozbudowuje struktury Biura Reklamy

Nowym dyrektorem Biura Reklamy został Filip Hołowczyc. Zastępcą dyrektora biura została Marta Jończyk. Michał Brański, dotychczasowy dyrektor biura i członek zarządu o2.pl, nie rozstaje się z Biurem Reklamy. Będzie zajmował się rozwijaniem nowych produktów reklamowych oraz akcjami specjalnymi, łącząc te obowiązki z funkcją szefa redakcji i nowych projektów. Obecne zmiany zmierzają do usprawnienia biura reklamy,

o2.pl rozbudowuje struktury Biura Reklamy więcej »

Scroll to Top