W ramach portalu motoryzacyjnego mojeauto.pl wytarował serwis informacyjny Motobiznes skierowany do przedsiębiorców i menedżerów.
Według dostępnych danych statystycznych (badanie MegaPanel PBI/Gemius), mojeauto.pl niemal dwukrotnie częściej niż przeciętnie w Internecie odwiedzają właściciele przedsiębiorstw, wyższa kadra menedżerska i osoby prowadzące działalność gospodarczą.
W serwisie prezentowane są treści dotyczące tematyki użytkowania i zarządzania samochodami zarówno w firmie z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, jak i w wielkiej korporacji. Treści te zostały podzielone na główne działy tematyczne: „Auto Firmowe”, „Zarządzanie Flotą”, „Testy Samochodów Firmowych”.
Nie zabraknie również aktualności związanych rynkiem motoryzacyjnym oraz jego otoczeniem prawno-gospodarczym wraz z komentarzami czołowych ekspertów, analityków i uznanych praktyków branży. Do serwisu włączony został ponadto system umożliwiający poszukiwanie samochodów wg kryterium możliwości odliczenia podatku VAT.
Serwis powstaje przy współpracy z serwisami internetowymi flota.com.pl i autofirmowe.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.