Według statystyk, już ok. 15 proc. e-maili marketingowych otwieranych jest na urządzeniach mobilnych. Branża e-commerce musi dostosować komunikację do tych zmian. Jak to zrobić? O tym w nowym raporcie FreshMail.
Newslettery muszą perfekcyjnie otwierać się na urządzeniach mobilnych i o tym między innymi piszą autorzy w najnowszym raporcie o kodowaniu mailingów przy użyciu technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Choć raport nie skupia się wyłącznie na tej kwestii, wiele wskazuje na to, że urządzenia mobilne spowodowały małą rewolucję w kodowaniu mailingów i obecnie standardem są newslettery responsywne, które automatycznie dostosowują się do rozdzielczości ekranu – niezależnie czy jest to ekran notebooka czy komórki.
Wydawać by się mogło, że dobrze zakodowany newsletter wyświetli się tak samo we wszystkich programach pocztowych – nic bardziej mylnego. Raport FreshMaila pokazuje, że każdy program i aplikacja pocztowa obsługuje inaczej właściwości CSS. Najwięcej błędów przy wyświetlaniu wiadomości mogą powodować pliki wideo oraz gify. Z drugiej strony są one często najbardziej atrakcyjnym elementem mailingu. Raport CSS szczegółowo przedstawia jak poszczególne elementy są wyświetlane przy otwarciu newslettera w różnych aplikacjach pocztowych i przekazuje wiele praktycznych porad jak uniknąć błędów przy kodowaniu.
Raport został przygotowany nie tylko dla koderów, ale dla całej branży e-commerce. Nasza Redakcja objęła go patronatem medialnym.
Raport pobrać można ze strony freshmail.pl/css.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.