Ukazała się trzecia edycja Smart Raportu, czyli raportu popularności wybranych marek i modeli telefonów wśród polskich internautów. Które marki cieszyły się największym zainteresowaniem? Które budził najwięcej mieszanych emocji?
Badanie, tworzone we współpracy z Brand24 oraz IQS, to kompleksowy obraz tego, o jakich markach i modelach smartfonów mówiło się w polskim internecie w ostatnim kwartale 2014 roku.
Podobnie jak w przypadku dwóch poprzednich edycji, Smart Raport jest analizą popularności wybranych modeli telefonów, oparty o polskojęzyczne wpisy w internecie. Podczas analizy przetworzono 245 925 wątków pochodzących z października, listopada i grudnia 2014 roku, w których pojawiły się frazy związane z wybranymi markami i ich modelami. Początkowa pula wzmianek została przetworzona ręcznie przez analityków. W ten sposób wyłoniono 1997 opinii dotyczących wybranych modeli i marek telefonów, które po analizie stanowiły podstawę raportu.
Tegoroczną nowością było badanie „Omnibus”. Badanie zostało przeprowadzone przez IQS za pomocą badania omnibusowego IQS 96, metodą RTS (Real Time Sampling, emisja ankiet w formie okien wyświetlanych użytkownikom internetu). Próba została dobrana w sposób losowo-kwotowy. Analizą objęto grupę 1000 internautów w wieku 15 i więcej lat. Struktura próby została skorygowana przy użyciu wagi analitycznej tak, by odpowiadała strukturze Polaków w wieku 15-50 lat pod względem kluczowych cech związanych z przedmiotem badania.
Przy okazji trzeciej edycji Smart Raportu wprowadzono także podział smartfonów na dwie kategorie: topowe flagowe modele, określone w raporcie jako „ekstraklasa”, oraz inne popularne telefony, czyli „pierwszą ligę”.
Z raportu dowiedzieć można się, które modele komentowano najczęściej (pozytywnie i negatywnie), na jakie zalety i wady zwracano uwagę oraz które budziły największe emocje. Znaleźć można również informację o kluczowych cechach, które decydują o wyborze danego modelu. Pojawiają się również opinie ekspertów, którzy komentują wynik raportu.
Pełną treść raportu pobrać można klikając w ten link: POBIERZ RAPORT.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.