INTERIA.PL daje użytkownikom serwisu blog.interia.pl możliwość dołączania plików video do swoich internetowych dzienników.
Opcja zamieszczenia filmów na własnym blogu jest dostępna od połowy grudnia. Teraz oprócz tradycyjnych wpisów i zdjęć, każdy może umieścić w blogu również materiał video. W tym celu wystarczy wgrać plik do serwisu video.interia.pl i skopiować znajdujący się pod filmem link do pola edytora tekstu w panelu administracyjnym danego bloga.
„Usługa video jest kolejnym krokiem w ewolucji blogów INTERIA.PL. Obserwując popularność wszelkich materiałów video w internecie chcemy zachęcić użytkowników do wzbogacania swoich blogów takimi właśnie materiałami. Właściwie nic nie stoi na przeszkodzie, aby klasyczne notki tekstowe całkowicie zastąpić materiałem video. Na całym świecie takie blogi, a raczej VideoBlogi, stają się coraz bardziej popularne i mamy nadzieje, że wzbudzą zainteresowanie również wśród polskich użytkowników internetu”. – mówi Marcin Hajek, kierownik ds. serwisów komunikacyjnych INTERIA.PL.
Zamieszczanie filmów wideo w blogach jest bardzo proste i nie wymaga spełniania specjalnych warunków technicznych (opis kroków jakie trzeba wykonać znajduje się pod adresem: http://blog.interia.pl/pomoc?inf=848591). Maksymalna wielkość plików to 100 MB, natomiast długość filmu nie może przekroczyć 10 minut.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.