Portal Gazeta.pl wprowadza nowy cennik reklam. Struktura nowego cennika została dopasowana do oczekiwań klientów. Poszerzona została także gama produktów reklamowych. „Te produkty były testowane wspólnie z wybranymi klientami. Spotkały się z bardzo pozytywnym przyjęciem. Teraz wprowadzamy je do stałej oferty” powiedział Jan Jaworowski, Dyrektor w portalu Gazeta.pl.
Znacznemu obniżeniu uległa cena odsłon bannerów na stronie głównej portalu. Zmniejszyła się też cena bannerów wyświetlanych run on site. Wydzielono nowe kategorie cennikowe. Np. wszystkie serwisy biznesowe stanowią teraz jedną grupę. Wprowadzono nowe produkty reklamowe min. banner śródtekstowy, banner rozwijany, toplayer, interstitial.
Cennik obowiązywać będzie od 10 czerwca 2002 roku.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.