Trwa kampania wprowadzająca na polski rynek kolekcję pościeli Getzzz zaprojektowanej przez młodych polskich artystów. Akcja wykorzystuje niestandardowe formy promocji, w tym advergames (http://www.getzzz.pl/gry/upolujzwierzaka/). Za marketing on-line wykorzystujący rozrywkę odpowiada agencja Ostryga.
– Stworzona przez nas gra skupiona jest wokół samego produktu, co sprawia, że zapamiętywalność marki jest znacznie wyższa niż przy łagodnym product placemencie. Rozwiązanie to zarekomendowaliśmy ze względu na fakt, że jest to kampania launchowa, której zadaniem jest zapoznanie odbiorców z marką i jej charakterem – mówi Jacek Jankowski, Brand Manager marki Ostryga.
Głównym kanałem sprzedaży i prowadzenia działań marketingowych marki Getzzz jest Internet. Producenci postawili na prosty system zamówień on-line, przejrzystą stronę www oraz marketing rozrywkowy w sieci, który najlepiej oddaje charakter marki. Pomysł na nową kolekcję polega na dopasowaniu jej do użytkowników, a nie przestrzeni. Pomysłodawcami i twórcami marki Getzzz są osoby od lat związane z branżą marketingu: Wojciech Borowski, były dyrektor zarządzający agencji McCann Erickson Polska, oraz Paweł Trepczyński, były właściciel firmy SLF.
Ostryga specjalizuje się w budowaniu wizerunku marek w Internecie i promocji on-line przez rozrywkę.
www.ostryga.pl
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.