AdAction współpracuje ze Spil Games

Opublikowano: 16 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Firma AdAction rozpoczęła współpracę ze Spil Games, międzynarodową grupą specjalizującą się w dostarczaniu darmowych gier online. Na mocy zawartej umowy AdAction będzie wyłącznym sprzedawcą reklam w grach oferowanych przez gry.pl, polski serwis należący do Spil Games.

Hanna LaskowskaAdAction współpracuje ze Spil Games

Gry wideo trzymają się dobrze

Opublikowano: 20 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Niedawno twórcy popularnej gry „Guitar Hero 3: Legends of Rock” poinformowali, że jako pierwsza w historii przekroczyła granicę 1 miliarda dolarów ze sprzedaży. Te doskonałe wyniki handlowe potwierdzają opinię o niezłej kondycji przemysłu gier wideo na świecie.

Hanna LaskowskaGry wideo trzymają się dobrze

Szepczące AdAction

Opublikowano: 21 listopada 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

AdAction poszerza zakres swoich usług o marketing szeptany. Działania tę będą stanowić wsparcie dla akcji marketingowych prowadzonych w grach i z wykorzystaniem gier. Word of Mouth Marketing, czyli marketing szeptany, to jeden ze sposobów komunikacji marketingowej, który wykorzystuje mniej formalne środki przekazu takie jak dyskusje, rozmowy czy plotki. Głównym celem wprowadzenia marketingu szeptanego do oferty jest wzmocnienie prowadzonych przez agencję …

Hanna LaskowskaSzepczące AdAction

iPhone – nowa era w reklamie

Opublikowano: 18 sierpnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Polska premiera iPhone’a 3G już 22 sierpnia. Urządzenie to zrewolucjonizowało rynek sprzętu mobilnego. A już wkrótce radykalnie zmieni sytuację w światowych trendach marketingowych. Dostrzegła to firma Greystripe, amerykański producent aplikacji do urządzeń przenośnych, która rozpoczyna dystrybucję swoich produktów dla iPhone’a. Od dwóch lat Greystripe dostarcza bezpłatnie „mobilne” programy i gry, umożliwiając zamieszczanie w nich reklam. I to właśnie darmowe, sponsorowane …

Hanna LaskowskaiPhone – nowa era w reklamie

Słaba płeć, mocne granie

Opublikowano: 20 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Dla współczesnej kobiety rozrywka w postaci gry komputerowej nie jest już powodem do wstydu. Wręcz przeciwnie. Panie coraz chętniej i dłużej bawią się przed komputerem, doganiając w tym mężczyzn. Okazuje się również, że świat gier może być dla płci pięknej formą terapii i środkiem pobudzania życia… erotycznego. Według organizacji Entertainment Software Association (amerykańskie stowarzyszenie producentów gier komputerowych), kobiety stanowią 38 …

Hanna LaskowskaSłaba płeć, mocne granie

Artur Kurasiński w AdAction

Opublikowano: 26 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Artur Kurasiński, twórca między innymi kultowego już komiksu internetowego Chomiks.com, dołączył do zespołu AdAction. Jako product manager będzie rozwijał w firmie sekcję odpowiedzialną za gry przeglądarkowe. Artur Kurasiński związany jest z branżą internetową od 1999 roku, kiedy to zakładał serwis Nuta.pl sprzedany potem firmie Prokom Software. Jako niezależny konsultant i specjalista od nowych mediów doradzał takim firmom jak PZU, Orlen, …

Hanna LaskowskaArtur Kurasiński w AdAction