Ostatnie lata to czas intensywnego rozwoju technologicznego i kolejnych pokoleń wchodzących na rynek pracy. Nowe warunki wymuszają zmiany w firmowej komunikacji. Czy można określić je mianem rewolucji, czy jedynie ewolucji dostępnych od lat narzędzi? Odpowiedzi na to udziela specjalny branżowy raport.
Na te tematy dyskutowali uczestnicy i prelegenci niedawnej konferencji Przyjazny SharePoint i nowe narzędzia IT do komunikacji wewnętrznej, zorganizowanej przez Intratic (Grupa Unity), we współpracy z Microsoft i Samsung. Głównym punktem wydarzenia była premiera raportu z Badania narzędzi IT do komunikacji i współpracy w firmach w Polsce. Wyniki zaprezentowali specjaliści Intratic – Weronika Turyńska oraz Grzegorz Rudno-Rudziński, wyłaniając główne trendy i wyzwania dla firm w obszarze nowoczesnej komunikacji, globalizację, konsumeryzację IT, Cloud oraz Mobile.
Zmiany w firmowych systemach do komunikacji są konieczne, gdyż większość obecnych rozwiązań jest przestarzała, a pojęcia takie jak chmura, mobile i cloud mają olbrzymi wpływ na naszą dzisiejszą rzeczywistość. Coraz więcej firm dzięki wyprzedzeniu innych w adopcji nowych technologii i oparciu na nich swoich strategii, wygrywa z konkurencją i zdobywa wcześniej niedostępne dla nich rynki – komentował Grzegorz Rudno-Rudziński, CEO Intratic.
Wynikom Badania narzędzi IT do komunikacji wewnętrznej w Polsce, poświęcony był również panel dyskusyjny z udziałem Grzegorza Rudno-Rudzińskiego, Michała Berezowskiego z CubeResearch, Łukasza Kosuniaka, B2B marketing managera w Samsung, Aleksandra Sali, prezesa zarządu Kolibro oraz Macieja Sobianka, product managera w Microsoft. Jak wynika z dyskusji jesteśmy u progu zmian w obszarze rozwiązań komunikacji wewnętrznej, możemy obserwować dojrzewanie rynku, procesy adaptacji nowych rozwiązań, przyzwyczajanie się pracowników do zmieniających się warunków. Inwestując w nowe narzędzia, warto postawić jednocześnie na edukację pracowników oraz badanie faktycznego wykorzystania wdrażanych rozwiązań. A strategia komunikacji wewnętrznej? Powinna uczyć jak zwyciężać, a jednocześnie być na tyle elastyczną, aby w momencie zmieniających się warunków nadal miała zastosowanie.
Zachęcamy do pobrania i lektury raportu, który znaleźć można pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.