FreecoNet – platforma VoIP umożliwiająca darmowe połączenia pomiędzy zarejestrowanymi na niej numerami telefonów stacjonarnych od dowolnego operatora – podpisała umowę o współpracy z Konsorcjum FEN, dystrybutorem Linksys (koncern Cisco).
Współpraca będzie obejmowała wspólne promowanie telefonii VoIP na polskim rynku. W ramach współpracy do sieci sprzedaży FEN w najbliższych tygodniach zostanie także wprowadzona rodzina bramek VoIP „FreecoNet Ready”, przygotowanych specjalnie z myślą o użytkownikach platformy FreecoNet. Nowe bramki nie będą wymagały konfiguracji przez użytkownika. By dzwonić za darmo w ramach FreecoNet lub po najniższych dostępnych na rynku stawkach na numery niezarejestrowane na platformie, wystarczy podłączyć swoją bramkę do sieci Internet i zarejestrować się na stronie www.FreecoNet.pl.
„Współpraca, jaką nawiązaliśmy z FEN, jest kolejnym krokiem w celu ułatwienia zwykłemu odbiorcy usług telekomunikacyjnych rozpoczęcia korzystania z telefonii VoIP. Kreator Rejestracji, który wprowadziliśmy niedawno, pozwolił skrócić proces rejestracji na platformie FreecoNet do zaledwie 5 minut. Wraz z pojawieniem się bramek „FreecoNet Ready” zniknie również potrzeba konfigurowania urządzeń. Te ułatwienia są częścią przygotowań, które poprzedzają premierę nowego, rewolucyjnego modułu FreecoNet – TelAreny” – powiedział Jan Wyrwiński, Kierownik Projektu FreecoNet.
Jak zapowiada przedstawiciel FreecoNet, premiera TelAreny będzie miała miejsce już w lutym. FreecoNet tworzy ją wspólnie z największymi niezależnymi operatorami w Polsce. TelArena zapewni idealną konkurencję na rynku telekomunikacyjnym, gdzie o każde połączenie (jeśli nie da się go zrealizować za darmo w obrębie FreecoNet) będą walczyli ceną operatorzy.
„Uczestnictwo w tak innowacyjnym projekcie, jak FreecoNet, jest kolejnym etapem promocji telefonii VoIP w Polsce. Jako dystrybutor sprzętu Linksys, największego producenta tego typu urządzeń na świecie, zdajemy sobie sprawę z korzyści, jakie przynosi zwykłemu użytkownikowi korzystanie z usług VoIP. FreecoNet jest tutaj nową jakością, w której kreowaniu chcemy i będziemy aktywnie brać udział” – powiedział Daniel Żukowski, Product Manager VoIP w FEN.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.