Ruszyła nowa strona internetowa Warszawskiej Fabryki Dźwigów Translift. Projekt, zrealizowany przez firmę Synerway, stanowi element strategii wizerunkowej jednego z najstarszych w Polsce producentów wind.
Jednym z głównych założeń nowej witryny www.translift.com.pl było udostępnienie potencjalnym klientom oferty handlowej online, którą producent mógłby wygodnie tworzyć i kontrolować przez Internet. Do tego celu wykorzystano autorski system zarządzania treścią EasyWeb oraz moduł sklepu internetowego EasyShop.
Moduł EasyShop pozwala pracownikom WFD Translift w prosty sposób zarządzać ofertą usługową firmy, w szczególności ustalać ceny, promocje, warunki zamówienia i dostawy. Ponadto mają oni dostęp do raportów ze zrealizowanych w określonym czasie zamówień, zarówno dla poszczególnych towarów jak i całego asortymentu.
Klienci mogą za pośrednictwem strony internetowej dokonać zamówienia na wybrane produkty i usługi. Z uwagi na specyfikę oferowanych przez WFD Translift rozwiązań (podzespoły do budowy wind, dźwigów towarowych, itp.) została wykluczona możliwość bezpośredniego zakupu towarów przez Internet. Aby dokończyć transakcję należy skontaktować się z odpowiednim działem producenta. Zarejestrowanym internautom, po zalogowaniu, zapewniono dostęp do specyfikacji technicznych oraz szczegółowych instrukcji dotyczących interesujących ich produktów.
Dzięki systemowi EasyWeb pracownicy WFD Translift mogą zarządzać zawartością firmowej witryny bez względu na stan posiadanej wiedzy informatycznej. Wyróżniającą go cechą jest możliwość bezpośredniej pracy na zasobach graficznych i informacyjnych serwisu. Użytkownik w jednym oknie przeglądarki widzi efekt dokonywanych zmian, co oszczędza czas pracy.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.