SYNERWAY w Interactive Advertising Bureau

Opublikowano: 11 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

SYNERWAY dołączył do elitarnego grona polskiego oddziału światowej organizacji Interactive Advertising Bureau, zrzeszającej największe portale internetowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Uczestnictwo w programach realizowanych przez IAB pozwoli firmie na zwiększone zaangażowanie w kreowaniu rozwoju reklamy internetowej. „Nieustannie inwestujemy w badania i rozwój, mamy wiele pomysłów, które mogłyby w znaczny sposób wpłynąć na wzrost dynamiki rozwoju reklamy w Internecie – …

Hanna LaskowskaSYNERWAY w Interactive Advertising Bureau

Synerway buduje serwis firmowy REAS

Opublikowano: 18 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Spółka Synerway przygotowała nowy serwis korporacyjny dla firmy REAS, oferującej usługi doradcze na rynku nieruchomości. Nowa witryna kładzie główny nacisk na przejrzystość treści i eksponowanie materiałów przeznaczonych dla mediów. Dużą wagę przywiązano do intuicyjnej nawigacji w serwisie. Wprost ze strony głównej www.reas.pl internauta ma dostęp do wszystkich publikacji REAS dotyczących rynku nieruchomości: newsletterów, raportów i analiz. W serwisie pojawiła się …

Hanna LaskowskaSynerway buduje serwis firmowy REAS

E-wydanie „Życia Warszawy” od Synerway

Opublikowano: 8 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Firma Synerway wykonała platformę sprzedażową elektronicznego wydania „Życia Warszawy”. System umożliwia zakup drogą online zarówno głównego wydania dziennika, jak również wydań regionalnych. – Mechanizm sprzedaży oparto na platformie sprzedażowej BlueVendo, która zapewnia wygodny i prosty w obsłudze proces zakupu prasy. Internauta musi jedynie wybrać tytuł gazety, określić ilość egzemplarzy oraz formę płatności. Następnie wskazuje adres e-mail, na który zostaje przesłana …

Hanna LaskowskaE-wydanie „Życia Warszawy” od Synerway

Synerway tworzy witrynę korporacyjną PORR

Opublikowano: 15 marca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Spółka PORR Polska uruchomiła internetową witrynę korporacyjną www.porr.pl. Realizacją strony zajęła się firma Synerway w oparciu o autorski system zarządzania treścią EasyWeb. Zgodnie ze swoim założeniem witryna ma pełnić rolę ważnego kanału komunikacji z otoczeniem biznesowym. Główną grupę docelową serwisu stanowią potencjalni klienci – inwestorzy. Z myślą o nich na stronie udostępniono informacje na temat działalności firmy, spółek udziałowych oraz …

Hanna LaskowskaSynerway tworzy witrynę korporacyjną PORR

Synerway dla Translift

Opublikowano: 23 stycznia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Ruszyła nowa strona internetowa Warszawskiej Fabryki Dźwigów Translift. Projekt, zrealizowany przez firmę Synerway, stanowi element strategii wizerunkowej jednego z najstarszych w Polsce producentów wind. Jednym z głównych założeń nowej witryny www.translift.com.pl było udostępnienie potencjalnym klientom oferty handlowej online, którą producent mógłby wygodnie tworzyć i kontrolować przez Internet. Do tego celu wykorzystano autorski system zarządzania treścią EasyWeb oraz moduł sklepu internetowego …

Hanna LaskowskaSynerway dla Translift

Technology Fast 50 – Synerway wiceliderem w Polsce

Opublikowano: 29 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

25 października firma Deloitte opublikowała wyniki rankingu „Technology Fast 50”, klasyfikującego najszybciej rozwijające się firmy technologiczne w Europie Środkowej. Wśród polskich firm w kategorii „Rising Stars” zwyciężył eCard S.A. Drugie miejsce przypadło debiutującej w rankingu firmie Synerway. W latach 2003-2005 firma Synerway odnotowała wzrost przychodów o 131 procent. „Dynamiczny rozwój zawdzięczamy indywidualnemu podejściu do klienta, który zawsze otrzymuje rozwiązanie szyte …

Hanna LaskowskaTechnology Fast 50 – Synerway wiceliderem w Polsce

Synerway stawia na SEO

Opublikowano: 22 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Dla wielu firm chcących zaistnieć w Internecie pozycjonowanie jest jednym z najbardziej efektywnych i relatywnie najtańszych sposobów zdobywania klientów. Przychody agencji interaktywnej Synerway z usług pozycjonowania systematycznie rosną. W trzecim kwartale tego roku firma odnotowała 49-procentowy wzrost w stosunku do kwartału poprzedniego. – Cztery lata temu, za namową naszych klientów niezadowolonych z usług konkurencji, zaczęliśmy świadczyć usługi SEO i zarządzać …

Hanna LaskowskaSynerway stawia na SEO