Jupi, marka soków firmy Kofola Polska, w ramach kampanii promującej nowe opakowania i odświeżony wizerunek, uruchomiła stronę www.jupiland.com. Serwis zostanie wkrótce przystosowany do odbiorców z kolejnych krajów europejskich: Czech, Słowacji i Węgier. Wykonanie serwisów powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia.
– Zgodnie z hasłem przewodnim całej kampanii, które brzmi „Owoce są Jupi”, przy tworzeniu strony www.jupiland.com skupiliśmy się na przedstawieniu zabawnego i radosnego charakteru marki – mówi Marek Kmiecik, Global Marketing Manager of Jupi, Kofola Holding a.s.
Celem naszym było, aby internauci wchodzący na stronę www, dzięki jej humorystycznej formule i żartobliwej zawartości, identyfikowali markę Jupi z dynamicznym stylem życia i pozytywnym myśleniem. Przekaz on-line jest uzupełnieniem komunikacji prowadzonej w innych mediach – dodaje Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Serwis wystartował w momencie uruchomienia kampanii w polskiej telewizji i prasie, która kieruje do www.jupiland.com. Strona będzie przez najbliższy miesiąc rozbudowywana o nowe działy, jak galeria, księga gości, konkursy czy nowe elementy w dziale rozrywka. Internauci, na łamach strony www, będą mieli możliwość publikowania dowcipów, zabawnych zdjęć oraz brania udziału w konkursach i komentowania zamieszczanych treści. Stworzenie koncepcji serwisu, kreacji, warstwy dźwiękowej i muzycznej, zawartości oraz koordynowanie wspierającej kampanii promocyjnej w Internecie w całości należy do zadań OS3 multimedia.
– Planując kampanię odświeżającą wizerunek marki Jupi, wybraliśmy partnerów, którzy sprawdzają się w zadaniach wymagających pomysłowości, kreatywności i doświadczenia w projektach multimedialnych. Dlatego do stworzenia strony www.jupiland.com wybraliśmy agencję OS3 multimedia – mówi Marek Kmiecik, Global Marketing Manager of Jupi, Kofola Holding a.s.
www.jupiland.com
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.