Na 10-lecie działalności Carrefour Polska inauguruje nową stronę internetową www.carrefour.pl. Serwis powstał we współpracy z firmą Plum – Web Solutions.
Serwis proponuje wiele udogodnień oraz umożliwia interakcję
z użytkownikiem. Dzięki wykorzystaniu technologii GoogleMaps internauta może nie tylko szybko sprawdzić lokalizację wybranego sklepu, ale również dokładnie obejrzeć okolicę i wybrać sposób dojazdu.
Klienci mają także do dyspozycji liczne formularze kontaktowe umożliwiające zgłaszanie ofert współpracy, uwag oraz sugestii. Oprócz tego serwis jest zintegrowany z bogatym serwisem CV-online, dzięki któremu można bezpośrednio złożyć aplikacje na oferty pracy oferowane przez sieć Carrefour. Na stronie www.carrefour.pl można również zamówić wywołanie zdjęć do odbioru w wybranym przez siebie sklepie oraz zapoznać się z aktualnymi promocjami. Nowością jest również książka kucharska, dzięki której Carrefour pragnie tworzyć i kreować społeczność internetową ludzi, których pasją są kulinarne przygody.
Serwis www.carrefour.pl dotychczas odwiedzany był przez około 2 miliony internautów rocznie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.