Carrefour

Carrefour uruchamia w Polsce GDSN

Carrefour rozpoczął implementację produkcyjną systemu Globalnej Synchronizacji Danych (GDSN) w Polsce. Polska jest kolejnym po Francji, Brazylii i Tajwanie krajem, w którym firma wdraża system do wymiany danych produktowych w ramach realizacji swojej strategii cyfrowej transformacji. Celem projektu jest całkowite wyeliminowanie kart produktowych i zastąpienie ich elektroniczną wymianą danych opartą na globalnych standardach GS1. W ramach nowego systemu działa już 5 dostawców sieci, a kolejnych 18 przygotowuje się do jego wdrożenia.

Carrefour uruchamia w Polsce GDSN więcej »

Przegląd promocji serwisu promocjada.pl

Czy w dobie gospodarczego kryzysu nawet choinkę kupować będziemy na raty? Z taką ofertą wychodzą sieci hipermarketów – informuje serwis promocjada.pl. Real proponuje zakup choinki sztucznej (świerk, 220 cm) w cenie 199,99 rozłożonej na 10 rat po 19,99 zł; w wybranych hipermarketach Tesco kupimy z kolei sztuczną choinkę Alpine z szyszkami (210 cm) za 199

Przegląd promocji serwisu promocjada.pl więcej »

Nowa strona internetowa Carrefour

Na 10-lecie działalności Carrefour Polska inauguruje nową stronę internetową www.carrefour.pl. Serwis powstał we współpracy z firmą Plum – Web Solutions. Serwis proponuje wiele udogodnień oraz umożliwia interakcję z użytkownikiem. Dzięki wykorzystaniu technologii GoogleMaps internauta może nie tylko szybko sprawdzić lokalizację wybranego sklepu, ale również dokładnie obejrzeć okolicę i wybrać sposób dojazdu. Klienci mają także do

Nowa strona internetowa Carrefour więcej »

Pierwsza na rynku inteligentna płyta CD

Grupa TX, zajmująca się produkcją i sprzedażą płyt CD i DVD, obecna do tej pory w większości krajów Europejskich oraz w Afryce Północnej, rozpoczęła działalność na polskim rynku. Oferta płyt CD oraz DVD, która jest już dostępna w największych polskich sieciach handlowych zostanie w najbliższym czasie poszerzona  o nowość na rynku – płyty CD z

Pierwsza na rynku inteligentna płyta CD więcej »

Scroll to Top