F-Secure, spółka giełdowa z dziedziny ochrony antywirusowej i zapobiegania włamaniom, przedstawiła wyniki finansowe za ubiegły rok.
Dochód firmy w 2006 wzrósł o 31% do poziomu 80.7 mln euro. Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 13.7 mln euro, co oznacza wzrost o 17%.
F-Secure zajmuje silną pozycję pośród firm oferujących usługę typu Security as a service za pośrednictwem dostawców Internetu, z 34% udziałów w rynku europejskim oraz 10% w rynku północnoamerykańskim. Korporacja stale współpracuje z 136 dostawcami usług internetowych w 34 krajach.
Firma stale współpracuje z Nokią oraz innymi kluczowymi producentami telefonów komórkowych. Oferowane przez nią rozwiązanie F-Secure Mobile Anti-Virus było pierwszym na rynku programem ochronnym przeznaczonym dla platformy S60 3rd Edition.
„Za nasz sukces uważamy stały wzrost dochodów oraz osiągnięcie zysku zgodnego z przewidywaniami. Cieszy nas również wiodąca pozycja na rynku producentów zabezpieczeń dla dostawców Internetu. W 2007 roku zamierzamy nadal utrzymywać tempo wzrostu przewyższające średnią rynkową” – powiedział Kimmo Alkio, CEO i Prezydent F-Secure Corporation.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.