Acxiom Polska i Open Finance podjęły współpracę w zakresie przygotowania wspólnych raportów dotyczących korzystania z instrumentów finansowych przez polskie społeczeństwo. Już w lutym pierwsza publikacja.
Acxiom Polska oraz Open Finance łączą siły chcąc w pełni wykorzystać posiadaną wiedzę i kompetencje. Wspólne raporty będą tworzone na podstawie danych przygotowanych przez Acxiom, które następnie zostaną opracowane przez analityków Open Finance oraz wzbogacone o komentarze.
„Głównym zastosowaniem zgromadzonych przez nas informacji na temat milionów polskich gospodarstw domowych są kampanie marketingu bezpośredniego oraz działania wspierające komunikację bezpośrednią”, – mówi Mariusz Pawłowski, Dyrektor Działu Analiz, odpowiedzialny m.in. za program zbierania danych w Acxiom Polska. „- Zdajemy sobie sprawę, że dane te są niezwykle wartościowe i mogą być wykorzystane w wielu obszarach. Eksperci Open Finance pomogą nam wykorzystać ich potencjał z korzyścią dla całego rynku, a w szczególności branży finansowej, która uzyska nową, ciekawą i użyteczną informację.”
Współpraca z Open Finance umożliwi Acxiom nawiązanie bliższych relacji z rynkiem finansowym, który stanowi jeden z najważniejszych segmentów, obsługiwanych przez firmę. Acxiom Polska stworzył kompleksową ofertę produktów dedykowaną tej branży, a w gronie klientów firmy znajduje się większość wiodących banków oraz towarzystw ubezpieczeniowych.
„Informacje zebrane przez Acxiom stanowią bogate źródło wiedzy na temat preferencji finansowych Polaków. Dzięki nim, we wspólnych raportach opiszemy najważniejsze trendy na rynku finansowym i przeanalizujemy, w jaki sposób klienci instytucji finansowych korzystają z dostępnych możliwości” – powiedział Dominik Fajbusiewicz, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu w Open Finance.
Tematyka planowanych publikacji dotyczyć będzie zachowań polskiego konsumenta w kontekście instytucji finansowych i oferowanych przez nie instrumentów finansowych. Znajdą się wśród nich m.in. informacje na temat zadłużania się Polaków, sposobów inwestowania czy preferencji wyboru banku
i najważniejszych elementów w ich ofercie.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.