LifeTube ze względu na dynamiczny rozwój i dywersyfikację działań nie przestaje się zmieniać. Po powołaniu Pawła Stano na stanowisko prezesa zarządu awansowano kolejne dwie osoby. Stanowisko sales director objęła Justyna Bajer, a funkcję head of management przejęła Aleksandra Szumska, dotychczas senior partnership manager w LifeTube.
Justyna Bajer to ekspertka zarówno w zakresie funkcjonowania rynku reklamowego, jak i zarządzaniu ludźmi. W branży pracuje od 2012 roku. W MSL i Livebrand PR odpowiadała za kontakty z mediami i opracowywała strategie komunikacji dla kluczowych klientów. W LifeTube kierowała dotychczas zespołem managerów twórców zrzeszonych w sieci, następnie odpowiadała za projekty specjalne, m.in. organizację Orange Video Fest by LifeTube – największej imprezy youtube’owej w Polsce. Jako sales director będzie rozwijała kompetencje agencyjne LifeTube, odpowiadała za współpracę z kluczowymi partnerami i pozyskiwała klientów strategicznych.
Obowiązki head of management w LifeTube przejęła Aleksandra Szumska, dotychczas senior partnership Manager. W ciągu ostatnich dwóch lat koordynowała kampanie największych polskich i globalnych marek, m.in.: Coca-Cola, Nestea, PZU, ING czy Philips. Jako manager współpracowała z kluczowymi partnerami sieci LifeTube, takimi jak: Radek Kotarski (Polimaty), Lisie Piekło, Karol Paciorek, Marcin Stankiewicz, Niekryty Krytyk, SciFun czy Mówiąc Inaczej. Na nowym stanowisku Szumska postawiła sobie dwa cele: zgrany i efektywny zespół oraz partnerskie i profesjonalne relacje ze wszystkimi youtuberami w sieci.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.