eStoreMedia opracowało rozwiązanie przeznaczone do sprawdzania implementacji treści w e-commerce. Narzędzie umożliwia producentom weryfikację zawartości karty produktowej w dowolnym sklepie internetowym.
Usługę tę dedykujemy klientom korzystającym z platformy eStoreContent, służącej do kompleksowego zarządzania procesem tworzenia i dostarczania treści produktowych do sklepów internetowych – przekonuje Rafał Kochański z eStoreMedia, zarządzający produktem eStoreContent.com.
Dzięki nowemu narzędziu, producenci sprzedający w e-commerce są w stanie zweryfikować czy i w jakim stopniu e-sklepy odwzorowują przygotowane przez nich treści produktowe. Pozwalać ma to na szybkie odnalezienie nieprawidłowości i kontakt ze sklepem w celu wyjaśnienia braku implementacji odpowiednich treści.
Nasza usługa ma na celu wsparcie procesu sprzedażowego. Konsument otrzymuje pełną informację o produkcie, co wspomaga podjęcie decyzji o zakupie – podkreśla Kochański.
Kluczowym elementem rozwiązania jest specjalnie opracowany algorytm. Program porównuje treści dostarczane przez producentów z tymi faktycznie publikowanymi w poszczególnych sklepach internetowych. Na podstawie zgromadzonych informacji ocenia stopień podobieństwa, a następnie przedstawia wyniki w formie raportu.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.