De’Longhi Polska wybrał dostawcę treści eCommerce

Opublikowano: 12 września 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

eStoreMedia zwyciężyła w przetargu na dostarczanie treści produktowych do sklepów internetowych, zorganizowanym przez firmę De’Longhi, dystrybutora marek De’Longhi, Kenwood oraz Braun. De’Longhi korzystać będzie z platformy eStoreContent.

Sylwester KozakDe’Longhi Polska wybrał dostawcę treści eCommerce

eStoreMedia sprawdza treści w e-commerce

Opublikowano: 23 sierpnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

eStoreMedia opracowało rozwiązanie przeznaczone do sprawdzania implementacji treści w e-commerce. Narzędzie umożliwia producentom weryfikację zawartości karty produktowej w dowolnym sklepie internetowym.

Dawid ZarazińskieStoreMedia sprawdza treści w e-commerce

Optymalna liczba opinii dla produktu w sklepie internetowym – analiza [art. ekspercki]

Opublikowano: 5 sierpnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi:

Zapraszamy do artykułu eksperckiego poświęconego opiniom wystawionych w sklepach internetowych – czy istnieje coś takiego jak optymalna liczba recenzji, jakie znaczenie ma ocena produktu? Na te pytania odpowiada Jakub H. Gruszczyński z eStoreMedia.

Sylwester KozakOptymalna liczba opinii dla produktu w sklepie internetowym – analiza [art. ekspercki]

Bon na Innowacje w eCommerce dla eStoreMedia

Opublikowano: 21 lipca 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Spółka eStoreMedia otrzymała „Bon na Innowacje dla MŚP” z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 i wspólnie z ekspertami Polskiej Akademii Nauk będzie tworzyć inteligentne systemy zbierające treści w e-commerce.

Sylwester KozakBon na Innowacje w eCommerce dla eStoreMedia