Lepsza kontrola na postępami kampanii i więcej informacji o subskrybentach to tylko niektóre z nowości przedstawionych w nowej wersji aplikacji mobilnej GetResponse.
Skupiamy się przede wszystkim na pomocy klientom i ułatwieniu im prowadzenia biznesu. Aplikacja dostępna na iOS i Androida pozwala na wgląd do konta i zarządzanie działaniami email marketingowymi 24 godziny na dobę, bezpośrednio z poziomu telefonu czy tabletu. – powiedział Daniel Brzeziński, vice prezes GetResponse.
Jakie zmiany znajdują się w nowej wersji?
Podsumowanie kampanii
Dzięki dodaniu podsumowania kampanii na pulpicie aplikacji, użytkownicy zyskują widok z zestawieniem informacji o prowadzonych kampaniach. W tym miejscu mogą też kontrolować wszystkie aktywne autorespondery, formularze i Landing Pages.
Wyszukiwanie
Ulepszone wyszukiwanie pozwala użytkownikom na znalezienie bardziej dokładnych wyników dotyczących subskrybentów, wiadomości, formularzy i Landing Pages – z poziomu smartfona lub tabletu, bezpośrednio na pulpicie. Zyskują też bezpośredni dostęp do informacji o kontaktach.
Tagi i Scoring w podsumowaniu kontaktu
Użytkownicy zyskują dostęp do tagów, które zostały przypisane do poszczególnych subskrybentów. Mogą też dodawać nowe tagi i usuwać te już przypisane. Dzięki nowej zakładce „Score” widoczny jest również podgląd aktualnie przypisanych punktów i historyczne dane o ich zmianach.
Zaawansowane opcje wyszukiwania kontaktów
Użytkownicy mają też możliwość zaawansowanego wyszukiwania opartego na kryteriach takich jak Tagi czy Scoring przypisanych do indywidualnych subskrybentów. Po takim wyszukaniu można wysłać wiadomość do wybranych kontaktów, wprost z aplikacji.
Wsparcie funkcji Multi-user
GetResponse daje możliwość korzystania z funkcji Mulit-user, co oznacza, że kilku członków zespołu może korzystać z systemu w tym samym czasie, a każdy może mieć nadany inny poziom dostępu. Od teraz mobilna aplikacja dla systemu Android wspiera ten podział.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.