Hasło „Wiedza inspiruje…” jest głównym przekazem kolejnej części kampanii reklamowej Kei.pl. Najważniejszymi wartościami, które komunikuje kampania pozostają wiedza oraz nowoczesność.
”Z badań przeprowadzonych wśród naszych Klientów oraz Internautów wynika, że Kei.pl wyróżnia się wyraźnie na rynku profesjonalnych rozwiązań przede wszystkim wysoką wiedzą administratorów w zakresie nowoczesnych technologii oraz możliwością szybkiego kontaktu. – mówi Wojciech Rzepka specjalista ds. marketingu w Kei.pl. Jakość pomocy technicznej w połączeniu z jej dostępnością przez 24h / 7 dni w tygodniu sprawia, że usługi Kei.pl są tak bardzo cenione przez coraz większą liczbę Internautów.”
Obecna kampania podobnie jak jej pierwsza odsłona będzie prowadzona m. in. w portalu Gazeta.pl oraz za pomocą pakietów zasięgowych GRP Net. W ciągu kilku miesięcy przekaz reklamowy dotrze do kilku milionów Internautów.
Kei.pl działa na polskim rynku usług hostingowych od 2000 roku. Firma udostępnia swoim klientom najnowsze rozwiązania w dziedzinie systemów hostingowych, oraz platformy e-biznes na potrzeby firm i korporacji wykorzystujących zaawansowane rozwiązania informatyczne i rozbudowane systemy e-commerce. 4 lata temu wdrożyła 24 godzinną pomoc techniczną.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.