GetResponse, dostawca usług email marketingowych i marketing automation, zaprezentuje nowe możliwości narzędzia podczas zbliżających się targów i konferencji branżowych nie tylko w Polsce.
Poświęciliśmy wiele pracy i uwagi na zbudowanie kompleksowego rozwiązania marketing automation. Dzięki niemu, klienci zyskują dostęp do zaawansowanej technologii, która pozwala zwiększenie konwersji, zwłaszcza przy użyciu modułu e-commerce. Łączymy zaawansowany backend z prostym w użyciu i przyjaznym interfacem. Myślę, że to rozwiązanie obrazuje trend, który widzimy na najważniejszych eventach branżowych: upraszczanie zaawansowanych technologicznie narzędzi, tak, aby użytkownik mógł z nich jak najwięcej ‘wycisnąć’ dla swojego biznesu – powiedział Daniel Brzeziński, wiceprezes GetResponse.
W tym roku ekspertów GetResponse będzie można spotkać podczas B2B Marketing Forum w Bostonie (18-21 października), na konferencji adTECH w Nowym Jorku (2-3 listopada) oraz na Russian Interactive Week w Moskwie (1-3 listopada). Na lokalnym rynku, firma GetResponse będzie obecna podczas wydarzeń takich jak: eCommerce Standard w Warszawie (29-30 września) Kongres eHandlu w Katowicach (25 października), Wolves Summit w Warszawie (25-26 października) oraz Targi eHandlu w Warszawie (9 listopada).
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.