Ponad 350 tysięcy produktów z 13 kategorii oferuje obecnie swoim klientom empik.com, sklep zrealizował blisko 15 milionów transakcji.
Serwis odnotował łącznie 3,3 miliardy odsłon, 503 miliony wizyt i 15 milionów transakcji. Dynamikę rozwoju empik.com obrazują dane z ostatnich 12 miesięcy: liczba odsłon wyniosła 584 miliony, wizyt – 97 milionów i transakcji – ponad 3 miliony.
Takie wyniki to zasługa nowych rozwiązań, które miały swój debiut w ubiegłych miesiącach. Najważniejsze z nich to program lojalnościowy Mój Empik i rozwiązanie „One Click Buy”, zezwalające na dodanie karty płatniczej do konta klienta, by kolejne zakupy finalizować jednym kliknięciem.
Istotne było również wprowadzenie aplikacji mobilnej.
Jedna trzecia klientów skorzystała mobilnie z empik.com w tym roku, dlatego otwarcie się na wielokanałowość było naturalnym kierunkiem rozwoju sklepu. Obok programu Mój Empik, który nasi klienci zdążyli już polubić, uruchomiliśmy nową aplikację mobilną Empik, umożliwiającą przeglądanie bogatej oferty produktowej sklepu oraz wygodne zakupy mobilne. Aplikacja funkcjonuje także w trybie offline i zezwala na wyszukanie najbliższego salonu Empik i sprawdzenie lokalizacji produktu w salonie – powiedział Szymon Bujalski, Dyrektor E-commerce Empiku.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.