Dla najlepiej piszących o VoIP FreecoNet ufundował bramki VoIP „FreecoNet Ready”. W ten sposób FreecoNet włączył się w konkurs zorganizowany przez wortal społecznościowy Voiper.pl. Nagrody dostaną ci, których prace na temat VoIP zostaną uznane za najlepsze.
Aby wziąć udział w konkursie i powalczyć o nagrody, należy napisać tekst dotyczący technologii VoIP i przesłać na adres wortalu Voiper.pl. Konkurs trwa do 15 grudnia 2007 i podzielony jest na 4 edycje. Pierwsza z nich zakończy się już 15 marca i w tym dniu przyznane zostaną pierwsze nagrody w konkursie. Do trzech laureatów i osób wyróżnionych w pierwszej edycji konkursu trafią m.in. bramki VoIP FreecoNet Ready: Linksys SPA3102 lub Linksys PAP2T.
– Warto wyróżniać takie przedsięwzięcia, jak konkurs o tematyce VoIP. Dla uczestników tego konkursu to okazja pochwalenia się wiedzą na temat technologii VoIP i zdobycia ciekawych nagród. Służy to też propagowaniu wiedzy o tej technologii, która w Polsce niestety jest jeszcze niewielka. Dlatego wsparliśmy ten projekt i chętnie wesprzemy podobne, których celem będzie popularyzacja telefonii internetowej w Polsce” – deklaruje Jan Wyrwiński, Kierownik Projektu FreecoNet.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.