System reklamy kontekstowej Adkontekst został wzbogacony o kolejną funkcjonalność – Search Adkontekst. Jest to moduł wyszukiwarki internetowej do wklejenia na stronę WWW, w której wyświetlane są reklamy kontekstowe. Narzędzie umożliwia generowanie przychodu właścicielom serwisów internetowych oraz powiększa zasięg reklamowy wyszukiwarki NetSprint i systemu Adkontekst.
Adkontekst to największy polski system reklamy kontekstowej. Partnerami systemu jest ponad 500 podmiotów, które wyświetlają reklamy na blisko 70 000 unikalnych domen. Zasięg miesięczny Adkontekstu – wg październikowego badania Megapanel PBI/Gemius – wyniósł 80,32%, co oznacza skuteczne docieranie z przekazem reklamowym do 10,2 mln. internautów.
W ostatnich dniach twórcy systemu wdrożyli Search Adkontekst – specjalny moduł wyszukiwarki internetowej do wklejenia na stronę Partnera. Search Adkontekst wyświetla Linki Sponsorowane powyżej naturalnych wyników wyszukiwania i generuje przychody reklamowe dla właściciela witryny. Nowa funkcjonalność została przygotowany z myślą o dwóch grupach odbiorców: właścicielach stron internetowych oraz reklamodawcach, promujących swoje produkty w zasobach polskiego Internetu.
Wdrożenie modułu Search Adkontekst polega na wklejeniu na swojej witrynie automatycznie wygenerowanego skryptu wyszukiwarki, dostosowanego do wyglądu danego serwisu. Cały proces zajmuje zaledwie kilkanaście minut, a znacznie podnosi użyteczność danej strony i pozwala jej właścicielowi uzyskać dodatkowe źródło przychodu. Właściciel witryny zarabia bowiem na każdym przekierowaniu z wyświetlanego Linku Sponsorowanego.
Link Sponsorowany wyświetla się tylko wówczas, gdy internauta wpisze w okno wyszukiwarki konkretną frazę lub słowo kluczowe aktywujące reklamę. Reklamodawca płaci wyłącznie za kliknięcie w reklamę.
„Dzięki modułowi Search Adkontekst Linki Sponsorowane wyświetlane będą na większej liczbie popularnych i opiniotwórczych serwisów. Wdrożenie nowej funkcjonalności powinno przyczynić się do wzrostu zasięgu wyszukiwarki NetSprint, który aktualnie wynosi 34,41%.” – mówi Łukasz Ciechanek, Product Manager systemu Adkontekst w NetSprint.pl.
Aby skorzystać z Search Adkontekt należy pobrać odpowiedni skrypt z Panelu Partnera Adkontekst lub zarejestrować się na stronie http://adkontekst.wp.pl/przystap.html.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.