Kolportowany na 162 uczelniach w 55 miastach Polski magazyn „Semestr” wzmocnił portfolio działu prasowego ARBOmedia Polska. W wyniku niedawnego rebrandingu pismo oferuje większą powierzchnię reklamową oraz nowe, niestandardowe formy promocji.
W nowej formie „Semestr” pojawia się od lutego. Semestr oferuje umieszczenie reklamy praktycznie w dowolnej części magazynu lub strony – na I okładce, na rozkładówce, zakładce, w narożniku, w postaci ikonki lub tapety. Możliwy jest także sponsoring działu oraz sampling próbek produktów.
„Semestr” to istniejący od blisko 11 lat magazyn lifestylowo– informacyjny, kierowany do studentów i absolwentów uczelni wyższych (głównie w wieku 18- 26 lat), aktywnych, ciekawych świata oraz inwestujących we własny rozwój i karierę.
Zmiany stanowią odpowiedź na rosnące zainteresowanie reklamodawców bezpośrednim dotarciem do studentów.
Pismo angażuje się poza tym w wiele przedsięwzięć związanych z życiem studenckim. Współpracuje m. in. z największymi serwisami pracy (Pracuj.pl, HRK.pl) oraz patronuje imprezom studenckim, jak Dni Pracy AIESEC, Juwenalia, czy festiwal Camerimage.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.