Firma UMBRO POLSKA wspólnie z portalem INTERIA.PL przygotowały kampanię promocyjną nowej kolekcji odzieży, marki onelove by Umbro. W ramach kampanii odbywającej się pod hasłem „Wyrażaj się”, na stronie www.onelove.interia.pl realizowany jest konkurs filmowy, w którym internauci mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody. Akcja została wsparta promocją w portalu oraz prasie młodzieżowej.
Zadaniem uczestników konkursu „Wyrażaj się”, jest zamieszczenie w Serwisie Video INTERIA.PL krótkiego filmu własnego autorstwa, o tematyce nawiązującej do marki onelove. Każdego dnia oraz po upływie tygodnia, spośród zgłoszonych materiałów video wybierane będą filmy o największej oglądalności wśród internautów. Autor filmu dnia wygrywa czapeczkę marki Umbro; autor najlepszego filmu tygodnia otrzymuje natomiast bon pieniężny o wartości 500 PLN. Na zakończenie konkursu wyłoniony zostanie najciekawszy „obraz”, a jego właściciel otrzyma główną nagrodę, tj. bon pieniężny w wysokości 4 000 PLN.
Konkurs jest częścią kampanii promocyjnej nowej kolekcji ubrań dla młodzieży firmy ZG . – Kampania promocyjna marki onelove – „Wyrażaj się” skierowana jest do ludzi młodych, otwartych na wszelkie uroki życia, kochających taniec, śpiew, spotkania towarzyskie oraz sport. – mówi Sebastian Makowski – marketing manager marki onelove.
Podczas kampanii promocyjnej w portalu INTERIA.PL wykorzystywane są takie formy reklamy, jak: billboardy reklamowe, emitowane w pakiecie młodzież, boksy reklamowe w serwisie video oraz mailing, skierowany do wybranej grupy właścicieli kont pocztowych. Jako nośnik reklamy wykorzystano również same filmy zgłoszone do udziału w konkursie onelove. Specjalne plansze reklamowe kampanii wyświetlane są po otworzeniu pliku video z filmem konkursowym.
Konkurs potrwa do 5 kwietnia 2007 roku.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.