WP brand studio, wewnętrzna agencja content marketingowa w strukturach GWP ma wspierać marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing i reklamę natywną.
Za tworzenie i jakość treści o różnorodnej formie na potrzeby strategii komunikacji marek odpowiadają stratedzy treści dedykowani poszczególnym obszarom tematycznym Grupy Wirtualna Polska (m.in. styl życia, motoryzacja, technologie, biznes i finanse, kulinaria, turystyka). Twórcami są również dziennikarze i redaktorzy z Wirtualnej Polski oraz zewnętrzni autorzy, influencerzy, blogerzy oraz eksperci rynkowi z którymi współpracuje WP brand studio.
Nasz zespół to nie tylko pasjonaci ale też osoby z wieloletnim doświadczeniem nie tylko reporterskim i dziennikarskim ale również marketingowym. Posiadamy solidne know-how i pionierskie na polskim rynku struktury. Oprócz strategów, product managerów, copywriterów i grafików współpracujemy z doświadczonymi twórcami treści, dziennikarzami i influencerami. Stawiamy na nowoczesny storytelling – przez treści natywne, wideo i inne formy contentu oraz ich skuteczną dystrybucję z powodzeniem osiągamy założone KPI naszych klientów – mówi Łukasz Szymański, dyrektor WP brand studio.
WP brand studio oferować ma rozwiązania dla marek od strategii content marketingowych opartych o storytelling przez natywne formaty reklamowe dopasowane do poszczególnych branż i etapów ścieżki zakupowej aż do produkcji i dystrybucji treści do odbiorców. W skład portfolio WP brand studio wchodzi ponad 20 formatów natywnych i content marketingowych, dopasowanych do poszczególnych branż naszych klientów.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.