„Motyle żyją tylko jeden dzień – Przedłuż ich życie i wygraj nagrody ECCO!” – to hasło przewodnie najnowszej kampanii reklamowej Ecco Shoes w Internecie.
Kampania towarzyszy uruchomieniu „Wirtualnego Świata Motyli”, w którym każdy użytkownik może stworzyć swojego własnego wirtualnego motyla i rozesłać go wraz z wyjątkową wiadomością do bliskich osób.
Strona umożliwia również wędrówkę po najnowszej kolekcji ECCO na sezon wiosna/lato 2007 oraz prezentuje koncepcję komfortu produktów ECCO. Dla wytrwałych bywalców przewidziano specjalny interaktywny konkurs. Działania promocyjne w Internecie potrwają do 30 kwietnia.
Za kreację serwisu odpowiada interaktywna agencja Click5, a planowaniem mediów zajął się zespół Fastbridge – interaktywna komórka domu mediowego Initiative.
Kampania jest częścią ogólnopolskiej akcji reklamowej ECCO Shoes, w której wykorzystano także telewizję, prasę, outdoor i działania ambientowe.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!