ECCO

Motyle ECCO w Internecie

„Motyle żyją tylko jeden dzień – Przedłuż ich życie i wygraj nagrody ECCO!” – to hasło przewodnie najnowszej kampanii reklamowej Ecco Shoes w Internecie. Kampania towarzyszy uruchomieniu “Wirtualnego Świata Motyli”, w którym każdy użytkownik może stworzyć swojego własnego wirtualnego motyla i rozesłać go wraz z wyjątkową wiadomością do bliskich osób. Strona umożliwia również wędrówkę po …

Motyle ECCO w Internecie więcej »

Click5 dla nowej kolekcji ECCO

Agencja interaktywna Click5 stworzyła serwis internetowy ECCO Receptor. Ma on promować sportową kolekcję butów duńskiej firmy ECCO. Strona www.ecco.com.pl/receptor jest podróżą przez krainy ECCO, opartą o unikalny sposób nawigacji i ruchome krajobrazy prezentujące kolekcję sportową ECCO, technologię ECCO Receptor i jej zastosowanie w obuwiu ECCO. Głównym wyzwaniem było stworzenie serwisu pokazującego różnorodność najnowszej kolekcji obuwia, …

Click5 dla nowej kolekcji ECCO więcej »

Przewiń do góry