Agencja Interaktywna Janmedia otwiera drugie biuro w USA.
Pierwsze biuro Janmedia powstało w Waszyngtonie, obecnie zatrudnia 8 osób.
Drugie amerykańskie biuro powstanie w Richmond. Miasto Richmond to stolica
stanu Wirginia. Jednym z ważniejszych czynników w wyborze lokalizacji okazał
się akademicki potencjał stanu Wirginia (m.in University of Richomnd,
University of Virginia, Virginia Commonwealth University oraz William and
Mary).
Szefem biura w Richmond została Erin Janes Brooks, pełniąca do tej pory
funkcję Specjalisty Rozwoju Produktów i Project Managera.
Jesteśmy przygotowani na dynamiczny rozwój biura w odpowiedzi na rosnącą
ilość klientów z regionu. Richmond dysponuje doskonałymi zasobami ludzkimi
zarówno w obszarze technologii jak i kreacji – zatem nowe biuro to także
możliwość pozyskania utalentowanych pracowników dla rozwoju całej Janmedia.
– mówi Erin Janes Brooks
Biuro w Richmond obsługiwać będzie zarówno obecnych jak i przyszłych
klientów Janmedia. W ramach Janmedia nie występuje praktycznie podział
zasobów ze względu na geografię. Zdarzało się już, że klienci polscy byli w
niektórych elementach obsługiwani przez specjalistów w Waszyngtonie.
Wraz z ciągłym rozwojem portfolio naszych klientów rozpoczynamy wstępne
rozmowy dotyczące otworzenia biura także na zachodnim wybrzeżu. Obecnie mamy tam już wielu klientów i w pewnym momencie zaistnieje potrzeba wspierania tych klientów bezpośrednio na miejscu. Jednocześnie koncentrujemy się silnie na nowych produktach, które zaoferujemy jednocześnie naszym klientom w USA i Europie. Planujemy premierę na lato tego roku. – mówi Mateusz Makagon, Prezes Janmedia Interactive
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.