Wizz Air, niskokosztowa linia lotnicza, ogłosiła wprowadzenie usługi Trip Planner, nowego narzędzia mającego na celu inspirowanie pasażerów, którzy są niezdecydowani w wyborze kierunku swoich wakacji.
Trip Planner pozwala pasażerom odkrywać nowe miejsca, oferując wybór elastycznych filtrów w oparciu o kategorię wakacyjną, lotnisko wylotu, datę, czas trwania podróży oraz budżet. Następnie WIZZ wyszukuje w swojej siatce połączeń liczącej ponad 550 tras proponowane miejsca docelowe, które spełniają wymagane kryteria. Pasażerowie mogą wybierać spośród wielu kategorii wakacyjnych, takich jak: wyjazd typu „city break”, rodzinne wakacje, sporty zimowe, przygoda/sport, romantyczne wakacje, plaża czy rozrywka i życie nocne.
Wizz Air stale rozwija swoją stronę internetową. Niedawne uzupełnienia oferty WIZZ obejmują nowo opracowaną siatkę cenową, bezpłatną korektę nazwiska, możliwość 48-godzinnej taryfy Fare Lock i usługę Elastyczny Partner Podróży.
Mając szóstą najczęściej odwiedzaną stronę internetową linii lotniczej na świecie, nieustająco staramy się zwiększać zadowolenie klientów. Długo oczekiwana, nowa wyszukiwarka zachęci naszych pasażerów do odkrywania unikalnych i ekscytujących kierunków w stale rozwijającej się siatce połączeń WIZZ. Wierzymy, że usługa Trip Planner zostanie doceniona przez tych, którzy pragną odwiedzać nowe miejsca i przeżywać ekscytujące przygody korzystając z niskokosztowych podróży z Wizz Air. Zachęcamy wszystkich do śledzenia naszego profilu w mediach społecznościowych (facebook), gdzie będzie można znaleźć kilka prawdziwych perełek z naszej siatki połączeń – powiedział Harry Drok, szef działu e-commerce w Wizz Air.
Więcej informacji na stronie wizzair.com.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.