Sieć reklamy internetowej IDMnet wdrożyła rozwiązanie Ads.txt umożliwiające reklamodawcom dokładną weryfikację witryn na którym pojawiła się zakupiona reklama. Wydawcy natomiast mogą weryfikować podmioty, które sprzedają ich powierzchnię reklamową w modelu programmatic.
Pomysłodawcą projektu jest organizacja IAB (Interactive Advertising Bureau), zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego.
Narzędzie Ads.txt (Authorized Digital Sellers) powstało w celu poprawienia przejrzystości sprzedaży reklam w ekosystemie programmatic. Obecnie dochodzi do sytuacji, gdy wydawca nie jest w stanie sprawdzić, które podmioty sprzedają jego powierzchnię reklamową. Z kolei reklamodawca nie ma stuprocentowej pewności, że jego reklamy zostały wyemitowane na wybranych przez niego serwisach. Może paść ofiarą tzw. domain spoofing – zamiast pożądanej powierzchni reklamowej płaci za powierzchnię w całkowicie innej domenie.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!