Przedstawiciele firmy Google i władz Wrocławia ogłosili plany dotyczące otwarcia w ciągu najbliższych miesięcy centrum innowacji we Wrocławiu. Google planuje stworzenie ponad 200 miejsc pracy w czasie najbliższych dwóch lat.
Centrum innowacji we Wrocławiu pozwoli firmie Google sprostać rosnącym potrzebom swoich użytkowników pracujących w różnych językach. Google wybrał Wrocław z kilku powodów, w tym dostępności wysoko wykwalifikowanych absolwentów, stabilności gospodarczej Polski, a także solidnej infrastruktury.
Nowe centrum od razu rozpocznie rekrutację utalentowanych pracowników, szczególnie tych, którzy znają języki obce. Informacje o dostępnych stanowiskach i sposobie aplikacji można znaleźć na stronie http:www.google.pl/jobs.
Wojciech Szelągowski, Wiceprezes Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S. A powiedział: „Inwestycja Google w Polsce to szczególne wyróżnienie dla naszego kraju. Google stawia wysokie wymagania swoim pracownikom. Fakt, że firma otwiera centrum we Wrocławiu i Krakowie potwierdza, iż znalazła w naszym kraju wykwalifikowaną kadrę spełniającą jej oczekiwania. To może być sygnał dla innych inwestorów ”.
John Herlihy, Online Sales & Operations, dyrektor na Europę w Google, komentując niniejsze oświadczenie, powiedział: „Dążymy do zapewnienia klientom najwyższej możliwej jakości usług na wszystkich naszych rynkach. Oczekujemy, że nowe centrum we Wrocławiu przyczyni się do dalszego doskonalenia usług oferowanych przez nas europejskim klientom. Duża liczba lokalnych talentów w połączeniu z przyjaznym środowiskiem biznesowym stanowi dla nas dużą zachętę. Wrocławskie centrum innowacji skorzysta także ze specjalistycznej wiedzy i umiejętności naszych stale rozwijających się zespołów w Mountain View, Dublinie i innych miastach w regionie EMEA”.
Oprócz nowej placówki we Wrocławiu, Google posiada także biuro sprzedaży
w Warszawie oraz uruchamia centrum badawczo-rozwojowe w Krakowie.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.