Firma Perfect One, specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, rozpoczęła współpracę z firmą Eyetracking oraz z Laboratorium Ergonomii Politechniki Wrocławskiej. Nowi partnerzy specjalizują się w prowadzeniu badań eye trackingowych.
Eye tracking to metoda polegająca na śledzeniu ruchu gałek ocznych osoby biorącej udział w badaniu. Za pomocą specjalnych urządzeń, tzw. eye trackerów, mierzy się różne czynniki, takie jak czas koncentracji wzroku na danym elemencie lub zbiorze elementów, kolejność oglądania strony, aktywność i szereg innych. Dane te są przetwarzane i analizowane przez specjalistyczne oprogramowanie.
Rozwój technologii i duża ilość dostarczanych przez to badanie danych sprawiają, że analizy tego typu są coraz chętniej wykorzystywane przy badaniu użyteczności stron internetowych. Eye tracking jest dobrą metodą wspomagającą przy projektach usability, a dane jakich dostarcza stanowią wydatną pomoc w procesie projektowania i wykonania funkcjonalnych stron internetowych.
„Badania eye trackingowe są elementem wspomagającym ocenę użyteczności i funkcjonalności stron internetowych. Firma przystępująca do analizy swojej strony WWW lub zlecająca ocenę usability dopiero tworzonego serwisu nie zawsze potrafi ocenić, czy badania eye tracking są jej potrzebne. Jeżeli wspólnie z klientem uznamy, że takie badania są celowe, wykonamy je razem z naszymi partnerami. Oznacza to dla klienta duży komfort i znaczną redukcję kosztów.” – mówi Paweł Śledziński, właściciel firmy Perfect One.
Eyetracking koncentruje się na prowadzeniu analiz eye trackingowych w badaniach konsumenckich oraz badaniach użyteczności i ergonomii. Firma współpracuje z ośrodkami badawczymi i placówkami naukowymi, a także rozwija programy badawcze związane z metodami eye trackingowymi.
Laboratorium Ergonomii Politechniki Wrocławskiej jest jednym z wiodących w Polsce ośrodków naukowych zajmujących się ergonomią pracy oraz interakcji człowieka z komputerem. Jednostka prowadzi działalność dydaktyczną, badawczą oraz komercyjną między innymi w zakresie analizy jakości i skuteczności przekazu informacyjnego.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.