Eyetracking

Sukces Symetrii – eyetracking wśród najciekawszych projektów Unii Europejskiej

Eyetracking jest zespołem nowoczesnych metod i technik badawczych pozwalających analizować, na które punkty ekranu skierowany jest wzrok badanego. Dzięki temu można ocenić, na jakie elementy przekazu wizualnego użytkownik zwrócił szczególną uwagę, jakie pominął, co sprawiło mu problem. Jest to niezwykle przydatne w badaniach percepcji mediów cyfrowych (serwisy i reklamy internetowe) oraz tradycyjnych (reklamy prasowe i […]

Sukces Symetrii – eyetracking wśród najciekawszych projektów Unii Europejskiej więcej »

Badania typu eye tracking w Perfect One

Firma Perfect One, specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, rozpoczęła współpracę z firmą Eyetracking oraz z Laboratorium Ergonomii Politechniki Wrocławskiej. Nowi partnerzy specjalizują się w prowadzeniu badań eye trackingowych. Eye tracking to metoda polegająca na śledzeniu ruchu gałek ocznych osoby biorącej udział w badaniu. Za pomocą specjalnych urządzeń, tzw. eye trackerów, mierzy

Badania typu eye tracking w Perfect One więcej »

Scroll to Top