Telewizja interaktywna iTVP od 16 maja realizuje kampanię reklamową zarządzaną za pomocą własnego wideo adserwera, który umożliwia precyzyjne targetowanie, planowanie i emisję reklam wideo przed programami dostępnymi na itvp.pl.
W ramach kampanii zleconej przez agencjęFastbridge (Initiative Media) dla PTK Centertel, przy wybranych programach dostępnych na żywo i na żądanie w iTVP emitowane są spoty kampanii „Orange – potrójne doładowanie”. Orange to pierwsza marka, której reklamy są dołączone do niemal wszystkich materiałów wideo dostępnych na itvp.pl.
– Dzięki stworzonym w Telewizji Polskiej technologiom możemy zaoferować klientom nowoczesny, unikalny na rynku produkt łączący zalety reklamy telewizyjnej i możliwości jakie daje Internet – mówi Marcin Bochenek, członek Zarządu ds. technologii i rozwoju.
Oprócz reklamy wideo obecnie iTVP proponuje reklamodawcom także sponsoring. W ramach tej oferty w serwisie danego programu lub wydarzenia zamieszcza się identyfikację graficzną sponsora z linkiem do jego stron internetowych, a przed materiałami wideo z tego serwisu emitowana jest tzw. plansza sponsorska. W ofercie dostępne są także serwisy sponsorowane.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.