Initiative Media

Ruszyła kampania wizerunkowa WPmobi

Pod koniec sierpnia Wirtualna Polska – pod marką WPmobi – oficjalnie wystartowała jako wirtualny operator komórkowy. Z początkiem września rozpoczyna się intensywna kampania reklamowa tej oferty. „Naszą grupą docelową są osoby w wieku 15-24, z dużych miast, korzystające z Internetu oraz pre-paidów – czyli takie, które po pierwsze mają sceptyczny stosunek do reklam, a po …

Ruszyła kampania wizerunkowa WPmobi więcej »

Pierwsza szeroka kampania reklamowa w iTVP

Telewizja interaktywna iTVP od 16 maja realizuje kampanię reklamową zarządzaną za pomocą własnego wideo adserwera, który umożliwia precyzyjne targetowanie, planowanie i emisję reklam wideo przed programami dostępnymi na itvp.pl. W ramach kampanii zleconej przez agencjęFastbridge  (Initiative Media) dla PTK Centertel, przy wybranych programach dostępnych na żywo i na żądanie w iTVP emitowane są spoty kampanii …

Pierwsza szeroka kampania reklamowa w iTVP więcej »

Prawdziwy Efekt – nowy pomiar skuteczności kampanii reklamowych

Firmy I-Metria oraz Global eMarketing wprowadziły na rynek nowy produkt badawczy – Prawdziwy Efekt. Jest to narzędzie badawcze, które służy do pomiaru skuteczności internetowej kampanii reklamowej. Prawdziwy Efekt jest połączeniem audytu internetowej kampanii reklamowej realizowanej z wykorzystaniem systemu trackingowego GeMius oraz analizy postaw konsumenckich internautów, do których została skierowana. Takie połączenie informacji umożliwia pełną ocenę …

Prawdziwy Efekt – nowy pomiar skuteczności kampanii reklamowych więcej »

Przewiń do góry