JVC Polska – lider w branży audio-video, uruchomił nową witrynę internetową. Prace nad stworzeniem serwisu powierzono Agencji Interaktywnej Adv.pl.
Nowa witryna ma przede wszystkim pomóc w wyborze produktu z szerokiej oferty JVC Polska. W tym celu, na potrzeby serwisu, agencja Adv.pl stworzyła mechanizmy ekspertowe umożliwiające odszukanie pożądanego sprzętu oraz porównanie go w ramach danej kategorii.
Dziennikarzom poświęcono dedykowany dział „Press Room”, gdzie przedstawiciele mediów znajdą wszystkie ważne informacje związane z JVC.
Serwis wykonano w technologiach DHTML, Macromedia Flash z wykorzystaniem języka PHP. Implementacja elastycznego modułu zarządzania treścią (opartego na dynamicznym modelu danych), pozwala na swobodną modyfikacje struktury bazy produktowej. Wprowadzone zmiany są automatycznie uwzględniane i eksponowane w serwisie, a także wykrywane przez moduł wyszukiwawczy. Moduł wykorzystuje serwer MySQL, jednak istnieje możliwość migracji na dowolny serwer wspierający język SQL oraz Relacyjne Bazy Danych.
http://www.jvc.com.pl
http://www.adv.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.