TechCamp dla łapiących się w PHP-ie
Powstał w 1994 roku i zrewolucjonizował świat programowania obiektowego. Dlatego dwa najbliższe odcinki TechCampu poświęcone będą właśnie językowi PHP. Wydarzenia są bezpłatne, właśnie ruszyła rejestracja.
Powstał w 1994 roku i zrewolucjonizował świat programowania obiektowego. Dlatego dwa najbliższe odcinki TechCampu poświęcone będą właśnie językowi PHP. Wydarzenia są bezpłatne, właśnie ruszyła rejestracja.
Na stronach Internetowej Platformy Motoryzacyjnej pod adresem uzywane.mojeauto.pl uruchomiona została nowa wersja popularnego serwisu ogłoszeniowego. W systemie dostępne są oferty wprowadzane przez użytkowników indywidualnych, ale również przez dealerów i komisy współpracujące z mojeauto.pl. Przez pierwsze 10 dni funkcjonowania, serwis zanotował 170 000 odsłon, wprowadzono ponad 1800 ofert. Mojeauto.pl sukcesywnie zmienia platformę systemową z Lotus Notes
Hestia Art – agencja reklamowa full service uruchomiła nową witrynę, która jest – z jednej strony nowoczesną wizytówką ułatwiającą Klientom zdobycie najważniejszych informacji o firmie, z drugiej – estetyczną wędrówką inspirowaną morzem i urokiem Sopotu. Na początku września br. uruchomiono internetowy serwis http://www.hestiaart.pl przygotowany dla agencji reklamowej Hestia Art we współpracy z trójmiejską agencją interaktywną
W zeszłym tygodniu uruchomiony został serwis internetowy prestiżowej inwestycji w centrum starego Krakowa. Kamienica „Pod słońcem” przy ulicy Szpitalnej 20-22 jest pięknym i okazałym obiektem apartamentowo-handlowo-usługowym usytuowanym w pobliżu krakowskiego Rynku. Inwestor obiektu – firma Tomar Sp. z o.o. zwrócił się do Agencji Empathy Internet z prośbą o opracowanie serwisu www w atrakcyjny sposób prezentującego
Kinoplex Sp. z o.o. (wcześniej Echo Cinema) – największy polski operator kinowy zdecydował się na redesign witryny internetowej. Całość prac związanych ze stworzeniem struktury merytorycznej witryny, zaprojektowaniem szaty graficznej, konstrukcją elementów interaktywnych oraz programistycznych powierzono agencji interaktywnej Adv.pl. Design serwisu wprowadza internatów w klimat sal kinowych, kusząc ich najnowszymi filmami, różnorodnymi promocjami oraz ciekawymi konkursami.
JVC Polska – lider w branży audio-video, uruchomił nową witrynę internetową. Prace nad stworzeniem serwisu powierzono Agencji Interaktywnej Adv.pl. Nowa witryna ma przede wszystkim pomóc w wyborze produktu z szerokiej oferty JVC Polska. W tym celu, na potrzeby serwisu, agencja Adv.pl stworzyła mechanizmy ekspertowe umożliwiające odszukanie pożądanego sprzętu oraz porównanie go w ramach danej kategorii.
Agencja Interaktywna Adv.pl stworzyła serwis legendarnych już włoskich marek Piaggio, Vespa oraz Gilera. Te funkcjonalne i niezawodne pojazdy podbiły serca klientów na całym świecie. W serwisie, wykonanym w technologii flash, miłośnicy jednośladów znajdą między innymi bogate galerie zdjęć, informacje na temat historii skuterów oraz ich rozwoju. Internauci zainteresowani zakupem zyskują możliwość bezpośredniego kontaktu z jednym