Na rynku pojawiła się AutoMapa 4. Do zmian zaliczyć można nowe menu, nową bazę POI oraz szybsze działanie.
Dzięki nowemu, bardziej intuicyjnemu menu, nawigacja z AutoMapą 4.0 stała się prostsza. Jednocześnie pojawiło się wiele nowych opcji, pozwalających lepiej dostosować AutoMapę do potrzeb użytkownika. Nowa baza to aż 140 tys. punktów POI (Punktów Użyteczności Publicznej). Dzięki zapamiętywaniu ostatnio wybranych miejsc na mapie, korzystanie z programu stało się znacznie szybsze. Nowe algorytmy szybciej wyznaczają trasę i dokonują rekalkulacji w drodze. Pojawił się też widok 3D, który ułatwia śledzenie trasy naśladując naturalną perspektywę.
AutoMapa współpracuje teraz z jeszcze szerszą gamą komputerów mobilnych i odbiorników GPS. Dzięki niezależnym ustawieniom potrafi się dopasować do funkcjonowania innych aplikacji, takich jak telefon, czy odtwarzacz multimedialny.
„Mimo tak silnej rozbudowy funkcjonalnej AutoMapa w wersji 4 działa znacznie szybciej i wymaga przy tym mniej pamięci niż poprzednie wersje. I to pomimo rozszerzenia nawigacji z Polski na całą Europę.” – twierdzi Witold Fedorowicz, prezes firmy Geosystems Polska. – „Ekipie programistów firmy Aqurat, z którą wspólnie tworzymy AutoMapę, prace nad wersją 4 zajęły ponad dwa i pół roku ale efekt jest wart czekania.”
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.