FFC cały czas rozwija swoją działalność w Second Life. Najpierw był klub PLAYMOBILE i oryginalna, pionierska kampania promocyjna tej marki przygotowana przez FFCreation, teraz przyszedł czas na otwarcie wirtualnego biura FFC.
Salon agencji znajduje się w strategicznym dla polskiego SL miejscu, tuż przy klubie PLAY.
Szklany, transparentny budynek w kształcie logo FFCreation, w barwach logo, zgodny jest z przyjętą wizualizacją artystyczną firmy. Wystrój wnętrza i design jest nowoczesny, prosty, elegancki.
W środku goście salonu mogą obejrzeć galerię zrealizowanych ostatnio projektów i poszczególnych kreacji FFC, a – za pośrednictwem telebimu – zapoznać się z prezentacją multimedialną firmy.
W przyszłości będzie możliwy bezpośredni dostęp do strony internetowej FFCreation prosto z SL.
Wkrótce pojawi się credentials w formacie video. W wirtualnym biurze FFCreation, we wtorki w godzinach: 10h – 14h, dyżurować będzie jeden pracownik biura, który odpowie na pytania związane z działalnością oraz ofertą FFCreation.
Agencja ma nadzieję, że jej nowy salon będzie inspirował polskich użytkowników SL zarówno w świecie wirtualnym, jak i rzeczywistym.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.