Stereo.pl ufunduje nagrody do wakacyjnego konkursu RMF Classic. Słuchacze otrzymają laptopa i bony do zrealizowania w Stereo.pl
25 czerwca RMF Classic rozpoczyna wakacyjny konkurs zatytułowany: „Tropem Słów”. Codziennie do wygrania będzie bon Stereo.pl o wartości 200 zł, a pod koniec wakacji, w wielkim finale, słuchacze zmierzą się w walce o laptopa.
„Bardzo nas cieszy nawiązanie współpracy z RMF Classic. Miłośnicy muzyki poważnej stanowią dla Stereo.pl bardzo ważną grupę. Udział pozycji związanych z tym gatunkiem muzyki od dawna stanowi znaczący procent w naszej sprzedaży.” – mówi Jakub Wojteczek, Marketing Manager Stereo.pl. „Jestem przekonany, że forma nagród – bony o wartości 200 zł – będzie bardzo atrakcyjna dla słuchaczy zarówno ze względu na znaczną wartość, jak i na pełną dowolność wyboru pozostawioną zwycięzcom.” – dodaje Wojteczek.
Codziennie, od poniedziałku do piątku, na antenie RMF Classic będzie prezentowany fragment znanego dzieła literackiego opisujący miejsce położone „gdzieś w Polsce”. Zadaniem słuchaczy będzie odgadnięcie autora danego dzieła oraz podanie miejsca, którego dotyczy ujawniany stopniowo opis. Przez całe wakacje na stronach radia będzie tworzony „Wakacyjny przewodnik literacki” składający się z wykorzystanych w konkursie cytatów.
„Współpraca ze Stereo.pl na pewno okaże się strzałem w dziesiątkę. Radiowe konkursy wakacyjne cieszą się ogromnym powodzeniem, a połączone z atrakcyjnymi nagrodami zawsze dają satysfakcję uczestnikom, sponsorom i organizatorom” – powiedział Paweł Pawlik, Zastępca Dyrektora Programowego RMF Classic.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.