Firma o2.pl rozszerza swoje usługi w zakresie telefonii internetowej, wprowadzając w Tlenofonie naliczanie sekundowe oraz 43 strefy numeracyjne. Pozwoli to użytkownikom zredukować koszty rachunków telefonicznych.
Od dnia 1 lipca 2007 r. użytkownicy Tlenofonu płacić będą za każdą sekundę rozmowy, a nie za każdą rozpoczętą minutę. Dotychczas, dzwoniący rozmawiając nawet przez 10 sekund ponosił koszt jednominutowej rozmowy.
Podobnie było w sytuacji, gdy czas trwania połączenia przekroczył minutę, choćby o 1 sekundę, wówczas trzeba było zapłacić za 2 minuty połączenia.
W rozliczaniu sekundowym klient rozliczany jest za rzeczywisty czas rozmowy, a nie za impulsy.
„Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Dla nich naliczanie sekundowe to realne obniżanie rachunków. Klienci płacić będą wyłącznie za przeprowadzoną rozmowę, a nie „pusty” czas będący częścią jednominutowego impulsu. Teraz mogą rozmawiać dłużej za taką samą kwotę.” – mówi Jacek Świderski, Członek Zarządu o2.pl
Naliczanie sekundowe działać będzie już od momentu rozpoczęcia rozmowy, od jej pierwszej sekundy.
Nowością w Tlenofonie jest również zwiększenie ilość stref numeracyjnych, w których dostępne są numery dla użytkowników. Już teraz klienci korzystać mogą z 43 numerów kierunkowych i wybierać dla siebie numer telefonu lub faksu z własnej miejscowości.
W praktyce oznacza to, że klient mieszkający np. w Sieradzu, będzie posiadał telefon internetowy z lokalnym numerem kierunkowym. Dzięki rozszerzeniu liczby stref osoby dzwoniące do użytkowników Tlenofonu z ich miejscowości będą ponosić opłaty, jak za lokalne połączenie telefoniczne i faksowe.
Tlenofon obsługuje najwięcej stref numeracyjnych w całej Polsce, spośród innych telefonów internetowych dostępnych na rynku.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.