Wychodząc na przeciw aktualnym potrzebom polskiego rynku, nowa wersja systemu faktura.pl rozbudowana została o moduł „Kontroli Płatności”.
System automatycznie generuje oraz wysyła wezwania do zapłaty dla odbiorców faktur. Dokumenty wezwań wysyłane są za pośrednictwem wiadomości SMS i e-mail. Użytkownik ma możliwość indywidualnej modyfikacji treści wezwań. Obecnie trwają testy nad uruchomieniem generowania not odsetkowych do faktur z przekroczonym terminem płatności.
Serwis faktura.pl proponuje korzystanie z systemu na zasadzie outsourcingu i jest dostępny poprzez Internet, SMS oraz WAP po opłaceniu abonamentu.
Faktura.pl to internetowy system księgowy, który zaprojektowany został z myślą o indywidualnych przedsiębiorcach prowadzących działalność gospodarczą oraz małych i średnich firmach.
Celem faktura.pl jest umożliwienie przedsiębiorcy maksymalnego zaangażowania w prowadzony biznes poprzez dostarczenie intuicyjnego, zautomatyzowanego systemu księgowości i rozliczeń finansowych.
Obecnie z systemu korzysta już ponad 1300 firm. Serwis jest utrzymywany i prowadzony przez firmę Blue Media z Sopotu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.